« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum, przedstawienie porządku obrad.

3. Przedstawienie protokołów z:

1) XIV Sesji Rady Miejskiej z dnia 27 marca 2025 r.,

2) XV nadzwyczajnej Sesji Rady Miejskiej z dnia 10 kwietnia 2025 r.

4. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z prac pomiędzy sesjami.

5. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej z działań pomiędzy sesjami.

6. Podjęcie uchwał:

4) w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym przypadających Gminie Nowa Słupia oraz jej jednostkom organizacyjnym wymienionym w art. 9 pkt 3 i 13 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1530 z późn. zm.) oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczna oraz wskazania podmiotów uprawnionych do udzielenia tych ulg,

6) w sprawie uchylenia Uchwały Nr X/81/24 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIX/91/21 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 29 listopada 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

7) w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIX/91/21 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 29 listopada 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

7. Sprawy różne.

8. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej