Porządek obrad
2.
Stwierdzenie quorum, przedstawienie porządku obrad.
3.
Przedstawienie protokołów z:
1)
XIV Sesji Rady Miejskiej z dnia 27 marca 2025 r.,
2)
XV nadzwyczajnej Sesji Rady Miejskiej z dnia 10 kwietnia 2025 r.
4.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z prac pomiędzy sesjami.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej z działań pomiędzy sesjami.
1)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowa Słupia na lata 2025 – 2041,
2)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Nowa Słupia na 2025 rok,
3)
w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki w Świętokrzyskim Funduszu Rozwoju Sp. z o.o. w Kielcach,
4)
w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym przypadających Gminie Nowa Słupia oraz jej jednostkom organizacyjnym wymienionym w art. 9 pkt 3 i 13 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1530 z późn. zm.) oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczna oraz wskazania podmiotów uprawnionych do udzielenia tych ulg,
5)
w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy,
6)
w sprawie uchylenia Uchwały Nr X/81/24 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIX/91/21 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 29 listopada 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
7)
w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIX/91/21 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 29 listopada 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.