« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Przyjęcie protokołów z:

1) III sesji Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 26 czerwca 2024 r.,

2) IV nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 25 lipca 2024 r.,

3) V nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 22 sierpnia 2024 r.

4. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z prac pomiędzy sesjami.

5. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej z działań pomiędzy sesjami.

6. Podjęcie uchwał:

4) w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie lokalu użytkowego z przeznaczeniem na działalność w zakresie weterynarii położonego w budynku Nr 25 przy ulicy Kieleckiej w Nowej Słupi nr działki 1424/1 obręb Nowa Słupia w drodze bezprzetargowej na czas nieokreślony,

5) w sprawie zmiany uchwały Nr III/29/24 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 26 czerwca 2024r. dotyczącej powołania komisji konkursowej dla przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Słupi,

6) w sprawie uchwalenia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu Miasta i Gminy Nowa Słupia na lata 2024-2027”,

7) w sprawie zmiany uchwały Nr LXXXV/85/23 Rady Miejskiej w Nowej Słupi z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Nowa Słupia.

8) w sprawie złożenia wniosku o dofinansowanie i przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nowej Słupi” w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół”

7. Sprawy różne.

8. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej